23 Nisan 2016 Cumartesi

gözyaşlarını ödeyemezsiniz

Hill adlı kullanıcının resmi



Siz nasıl hesap vereceksiniz?
Neyin hesabını vereceksiniz?
Hangi gözyaşını ödeyebilirsiniz?
Karalanan satırların, atılan çığlıkların, kabusların hesabını mı vereceksiniz? Hangi kalp kırıklığını telafi edeceksiniz, hangi yarayı kapatacaksınız? Ekrana bomboş bakılan saatleri geri mi getireceksiniz?
Tutmadığınız sözleri, bozduğunuz yeminleri mi yenileyeceksiniz?  O sözleri tutmak mı istediniz yoksa?
Karşınızda yıkılan hayatlar var, siz üzen tarafsınız.Siz kötüsünüz yine.
Sen, hiçbir şey söylemeden çekip gitmenin hesabını mı vereceksin?
Sen her saniye özleyen birine, sensiz bıraktığın saatlerin hesabını mı vereceksin?
Her şeyin üstesinden  beraber geleceğiz diyen sen, üstesinden gelinemeyen yokluğunu unutturacak mısın?
Diğeriniz, sen, biri senin için her şeyden vazgeçmişken, ondan nasıl vazgeçtiğini mi anlatacaksın?
Sen,sen diğeri,şu ve sen; siz, sizler?
Böylesine sevilmişken, nasıl sevemediğinizi mi anlatacaksınız?
Verdiğiniz hangi zararı telafi edeceksiniz?
Değer veriyorum dediğiniz insanların bu denli boşluğa düşmesine izin verdiniz, sahi nasıl çıkaracaksınız onları bu boşluktan?
Yok olan hayalleri yeniden mi kuracaksınız?
Umutları geri mi getireceksiniz,zaten zorla elde edilmişken?
Onları,bizi,üzdüklerinizi boğulmaktan nasıl kurtaracaksınız?
Mutlu olduğumuz anların ne kadar uzakta kaldığını belki de ne kadar yalan olduğunu mu itiraf edeceksiniz?
Yeniden sevdiğinize ikna etmeye mi çalışacaksınız? Bir değerimiz olduğuna, hatta mutluluğa mı inandıracaksınız?
Hıçkırıkları mı durduracaksınız? Hangi intiharı önleyebilirdiniz, sebebi sizken? Katili olduğunuz hangi ruha yeniden can verebilirsiniz? Çok kişiyi üzdünüz. Hayır yaptıklarınızın tamamı değil, bunlar bir kısmı ve ben sadece tercümanım. Siz kötüsünüz. Şimdi dağılmış kişiler var arkanızda kalan. Elinizden ne gelir? Düşmüşken itilmeyi,incinmeyi,yok olmayı dilemeyi nereden bileceksiniz? Ne zaman başkası olmayı dilediniz, ne zaman saçlarınızı yoldunuz çığlıklar atarken? Ne yaşadınız yaşattıklarınızdan?
Nasıl olduğunu bilmiyorsunuz, kaybolmayı bilmiyorsunuz.  Hissizleşmek, ruhunu kaybetmek ne demek bilmiyorsunuz. Kötüsünüz, sevdiklerinizi bile paramparça ediyorsunuz. Yaptıklarınızı düzeltmeye çalışmayın, özür dilemeyin. Hiçbir şey daha iyi hissettirmiyor. Ama merak ediyorum; nasıl hesap vereceksiniz?
Siz, hatta tek soruyorum sen;
Hangi gözyaşını ödeyebilirsin?

7 yorum:

  1. Ekrana bomboş bakılan saatleri geri mi getireceksiniz? beni anlatmışsın sanki burda okurken düşündümde burda yazdığın bir çok duyguyu yaşadım karşıdaki insan bilerek veya bilmeyerek bunu bana yaşattı bende başkasına aynı duyguları yaşatmışmıyımdır ? yaşatmışsam bende mi suçluyum yoksa o bana ben başkasına o bir başkasına yaşatarak dönemece dönen bu olaylarda herkes suçsuz durumamı düşüyor?.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. insanın bir şeyleri yazabilmek için ya hissetmesi ya da anlayabilmesi gerekiyor,belki hepsini yaşamadım ama hissedebildim bu acımasızlığı, belki biz de yaşattık bilmeden ama bilerek yapmak bilerek üzmek ya da umursamamak en fenası. Belki hatalar affedilir, konuşulur unutulabilir. Hata yapıldığını karşı taraf anlar fakat kasıtlılık varsa insanı üzer. Bu konuda konuşmalar bitmez laflar uzadıkça uzar zira insanlarla iletişim çok çok zor. Çok teşekkür ediyorum yorum için vakit ayırmışsınız 😄 ^.^

      Sil
    2. Ben teşekkür ederim uzun uzun açıklamışsın vakit ayirmak ben için bir zevkti duygularin paylasildigi yazilari seviyorum insanin kalbini gosteriyor blog yazmayida birakinca doğal olarak vakit ayırmak zor olmuyo :)

      Sil
    3. tohtor? nasıl olur the tohtora neler oldu ben buraları çok aksattım sanırım giden gidene,bırakma yazmayı ne olur!

      Sil
    4. Bu yorumun beni çok düşündürdü bugünümu buna verdim diyebilirim senin gibi kalemi sağlam birinden bu yorumu almak çok güzel bişey keşke dost dediklerim de yazilarimi okumasalar bile senin gibi destek olsalardi günlerdir yazimmi yazmimmi, yazmicam dedim, yazsam kim okuyacak gibi düşünüp duruyordum bugün gördümki kalemini çok begendigim bir okuyucum var bana yeter herseye inat başlicam çok sagol cidden duygularimi anlatamadim bilerek veya bilmeyerek benim icin anlami cok buyuk bir yorum attin :) kalemin çok güzel bnim kalemimin dört beş kati daha üstün duygularini çok iyi katiyorsun yazina biraz aksattin bnce aksatmadan devam et inş hakkettiğin yere geleceksin :)

      Sil
    5. Çok teşekkür ederim, bu kadar fazlasına layık değilim :)
      Sadece şunu biliyoum, kalemin ucuna aktarılanlar hislerse, her şeyden daha değerli ve okunmayı hak edenler onlardır. Okunmayabilirler, önemsenmeyebilirler ki bu da hislerimizi özelleştirir belki. Yazdıkça çoğu şey güçlenir, belki acıları bile daha iyi hissederiz. Ama mesele de bu zaten, acıyı bile en içinden, en dibine kadar hissedebilmek. Sen vazgeçme sakın yazmaktan, ben okuyacağım her zaman söz. Ve ben de vazgeçmem bundan böyle,asla.

      Sil
    6. teşekkür ederim bende seninkileri her zaman kaçırmadan okuyacağım benden de söz :) kaleminin ucuna hislerini çok iyi aktarabiliyorsun buda yazılarını sıkılmadan okunmasını sağlıyor dediğim kadarına layıksın :) haklısın hisleri daha fazla yaşıyoruz. yazdıkça seviye atlar gibi hislerimiz güçleniyor bazen çocuk gibi gülerken bazen kimsesiz gibi aglayabiliyoruz galiba benim bırakma durumumda bu hislerden olmuş da olabilir .. bu arada teman güzel olmuş seni yansıtmış :)

      Sil

Her yorumun, yeni bir hayal.