29 Eylül 2015 Salı

matt wu

        
     ''Matt şimdiye dek gördüğüm en güzel şeydi.''

Sanırım sevgiyi yaşadım.İndirimdeydi,372 sayfa. Kapağında elbiseli bi' kız vardı,yarım haliyle. Kuşlar vardı. Öylesine aldım,ucuzdu,okudum.
Ama sevgiyi yaşadım.
Matt Wu'yu yaşadım.
Bilinmeyen,ucuz bir kitabın sayfalarında okudum onu. Sesini satırlarda duydum yalnız.Onu hatırlatan şarkılar vardı ama ne bileyim gerçek olamayacak kadar güzeldi. 
Öyle güzel sözleri vardı ve öylesine kırılmıştı ki,sevdim.Üzüldüm.Adını tekrar duyabilmek için sayfaları tekrar tekrar karıştırdım.Kitabı tekrar tekrar okudum.
Garipti,Çinli,altın rengi gözleri vardı.Çok kırıldı,çocuktu,yaşlandı,saçları beyazladı.İyi kalpli,saftı,güler oynardı.Çocuksuydu. Ama çok üzüldü.
Ve ben kitabın kapağını her kapattığımda,öldü.Rüyalarımda tekrar dirilene kadar.





8 yorum:

  1. nası yazdın bunu ya. yine çok güzel bir yazı. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitap karakterine aşık olan bir garip ben,teşekkürler ^^

      Sil
  2. Bloğunu deepten gördüm takpe aldım bende bekliyorum sevgilerle

    YanıtlaSil
  3. Çok sağlam bir kalemin var

    YanıtlaSil
  4. Böyle bir şeye Tamaro'nun kitabında denk gelmiştim, sahiden vurucu.

    YanıtlaSil
  5. Ben, sanırım, her kitapta yoldaş buluyorum kendime. Hepsini de yanımda taşıyorum. Zor işler. :D Sayende Matt Wu'yu araştırıp, öğrenmiş oldum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benden başkaları da varmış :D
      hayret,aslında internette pek adı geçmez matt'in :)

      Sil

Her yorumun, yeni bir hayal.