2 Ocak 2015 Cuma

Ne güzel bi' yaz bu böyle






Az önce bir kitap buldum rafta. Karakterine aşık olduğum bir kitap - Matt Wu vakası- . Ders çalışmak için biraz da kahve yapmıştım. Kitabı elime alınca,ilk satırlarından bir koku çarptı burnuma. Çekebildiğim kadar içeri çektim. Geçen yazı hatırlattı bana.Ara sıra şöyle bir dönüp bakmak arkana, güzel oluyor. Her fırsatta defter,kalem,kahve alıp, kendimi yalnız bir odaya çekerdim.  Üç kitabım vardı geçen yaz. Sayfaları bitmiş,ama benim için bitememiş üç kitap. Onları da alırdım kolumun altına.Pencereyi  karşıma alırdım. Bazen yağmuru,bazen gökyüzünü.Belki her gün, günler yetmezse, kendimi balkona atar,gecenin asaletine yazardım kelimelerimi. Evet,yazardım. Hatıralarımın kokusundan bahsederdim,çocukluğumdan,kahveden ve kendimden. Sonra kitapları alır, içinden çıkmaya korktuğum  bölümleri tekrar tekrar okurdum.Onlardan esinlenip kendimce bir şeyler karalardım.Defalarca  denerdim,yapamazdım ama sıkılmazdım da.İçindeyken o kadar güzel bir yaz değildi ama bir kez hatırlayınca kokusunu, bazı şarkılar sadece geçen yazı getiriyor bana,bir kitabın kokusundan ulaşıyorum eski defterime.Dönüp okuyorum o defteri, Allah'ım diyorum ne hoş satırlar bunlar.Bu, ne güzel bir yaz böyle.


5 yorum:

  1. Küçük taşlar birikerek, büyük yığıntıları oluşturur. Bir o kadar da sağlam olurlar.
    Kaybetmemek en güzeli. Eskileri. Ne varsa onlarda var.
    :)
    Hayallerini yazmaya devam et... Okuması zevk veriyor bize..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, böyle olunca kalemi elimden bırakasım gelmiyor ki :)

      Sil
  2. akıcı bir anlatım diliniz var tebrik ederim...
    bende blog'uma beklerim :)(:
    http://aycinmutlu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Ben de takipteyim sizi de beklerim.şimdi üye oldum. sizi de üyelige beklerim. http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Her yorumun, yeni bir hayal.